FANDOM

Bodzio
 Bodzio Bodziakowicz Bodziakowski, znany bardziej jako Bodzio (ang. Buhdeuce) - główny bohater serialu, jedna z Piekaczek.

Charakter

Bodzio jest zabawną kaczką. Ma wiele serca, ale mało doświadczenia. Mimo tego że jest mały, nie można go lekceważyć.

Wygląd

Bodzio jest małą, zieloną i otyłą kaczką. Nosi czerwoną czapką z kawałkiem chleba na niej, biało-czerwoną koszulkę i czarne buty. Ma blond włosy.

Relacje

Sylwo

Bodzio jest najlepszym przyjacielem Sylwa, jego uczniem oraz partnerem w pracy. Czasami są dla siebie wrogami, ale zawsze się godzą.

Glucia

Glucia jest żabą Sylwa i Bodzia. Bardzo ich kocha.

Ketta

Gdy piekaczki mają problem z Vanem-Rakietą, zawsze zwracają się z prośbą o pomoc do Ketty. Często jej wynalazki prowadzą do dużych problemów.

T-Midi

T-Midi jest klientem numer jeden piekaczek. Niszczą one często jego cenne przedmioty, jednak mimo tego jest ich przyjacielem.

Chlebostwórca

Chlebostwórca jest mentorem Sylwa i Bodzia. Proszą go często o pomoc w trudnych chwilach.

Rambamboo

Sylwo i Bodzio nie mają z nią zbyt dobrych relacji. Robi ona wszystko, by złapać ich.

Umiejętności

Piąchy Złącz (ang. Party Punch)

Sylwo i Bodzio udowadniają swoją przyjaźń swoim "żółwikiem", który podkreślają okrzykiem "Pią-pią-piąchy złącz!".

Pupokop (ang. Booty Kick)

Bodzio atakuje wrogów swoimi pośladkami. Może też nimi uderzyć dźwignię w Van-Rakiecie, aby zrzucić chleb z powietrza.

Cios z sześciopaka (ang. Six-Pack Punch)

Bodzio atakuje wrogów pięścią wydobywającą się z sześciopaka. Jak się okazuje w odcinku "Zamiana", może też pięść odłączyć, a ta może sama wykonywać czynności, np. sprzątać.

Jajostrzał (ang. Egg Blast)

Bodzio atakuje wrogów strzelając jajem z rąk. Umiejętność ta pojawia się tylko w odcinkach "Rakietowy problem" i "Mini kaczki".

Cytaty

"Pupokop!"
-Bodzio

"Tak, tak!"
-Bodzio

"Kurza stopa..."
-Bodzio

Ciekawostki

  • Jego pełne imię w wersji angielskiej to Buhdeuce von Deuce Bersukovich I.
  • Jest pierwszą piekaczką w swojej rodzinie.
  • Nie lubi truskawek i wszystkiego co truskawkowe.
  • Ma urodziny 23 kwaździernika.
  • Jak się okazało w odcinku "Pa, pa Pupo", jego pupa żyje. Prawdopodobnie dlatego, potrafi kopać rzeczy pośladkami.
Główne Sylwo - Bodzio
Drugoplanowe Ketta - T-Midi - Chlebostwórca - Glucia - Rambamboo - Oonski
Epizodyczne Pani Prukwa - Trzy Pośladeczki - Dzidka Kwaczka - Mama Potwór - Kaczersi - Kapitan Gęsinkton - Pan Pompka