FANDOM

Franciszek
Franciszek.PNG
Informacje główne
Miejsce zamieszkania: Swamp Pad Lane 47
Zainteresowania: Pupokopanie
Praca: Kelner u Pompki (dawniej)
Zwany jako: Pupa
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor: Zielony
Kolor oczu: Czarne
Gatunek: Pupa
Rodzina
Inne relacje: Bodzio (właściciel)
Znajomości
Przyjaciele: Bodzio
Pracodawca: Pan Pompka (dawniej)
Wrogowie: Bodzio (dawniej)
Występy
Debiut: Pa, pa Pupo
Ostatnie wystąpienie: Pa, pa Pupo
Dubbing polski: Adam Krylik
Dubbing oryginalny: Roger Craig Smith
Lista postaci

Franciszek (ang. Kenneth) - postać występująca tylko w odcinku "Pa, pa Pupo". Jest pupą Bodzia.

Historia

W odcinku, w którym wystąpił, gdy Bodzio śpiewa swoją piosenkę o tym jak bardzo lubi pupokopać, Franciszek ujawnia, że tak naprawdę żyje i żąda urlopu, gdyż jest zmęczony ciągłym pupokopaniem. Ponieważ Bodzio się nie zgadza, Franciszek ucieka od niego. Zatrudnia się u Pompki jako kelner, wynajmuje pokój u pani Kwakaducci i zaczyna chodzić na siłownię. Po tym jak tęskniący Bodzio postanawia mu wyśpiewać, że jest kaczce potrzebny, decyduje się wrócić do właściciela. Przyznaje się wtedy, że sam tęsknił za Bodziem, gdyż bez niego jest niepełny.

Wygląd

Franciszek jest zieloną pupą z brwiami, oczami i ustami. Na pośladkach ma kilka włosów. Nosi białe rękawiczki i buty. Jako spodnie, nosi kawałek spodenek Bodzia.

Relacje

Bodzio

Początkowo, ich kontakty były bardzo napięte. Uparty Bodzio nie chciał dać Franciszkowi urlopu, więc ten się obraził i uciekł. Potem, jednak odkryli, że nawzajem się potrzebują i wrócili do siebie. Jest dla Bodzia wiernym i lojalnym towarzyszem.

Ciekawostki

  • Dostał imię Franciszek dopiero po tym jak uciekł do Bodzia. Powiedział, że zmienił imię w sądzie.
  • Umiejętność kopania rzeczy pośladkami, którą posiada Bodzio, jest zasługą Franciszka.
  • W napisach końcowych odcinka, jest nazwany "Buhdeuce's Booty", co po polsku oznacza "Pupa Bodzia".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki