FANDOM

Mały Chlebcio
Mały Chlebcio
Informacje główne
Zainteresowania: Łapanie przestępców
Praca: Policjant
Wygląd
Gatunek: Chleb cukinia fettuccine z klopsikami
Znajomości
Przyjaciele: Sylwo
Bodzio
Rambamboo
Pracodawca: Rambamboo
Wrogowie: Przestępcy
Występy
Debiut: Chlebcio
Ostatnie wystąpienie: Straszna impreza
Dubbing polski: Robert Tondera
Lista postaci

Mały Chlebcio (ang. Lil Loafie) - postać epizodyczna serialu Piekaczki.

Historia

Chlebcio

Sylwo i Bodzio przygarniają Małego Chlebcia - odrzucony przez T-Midiego bochenek chleba - pod swoje skrzydła. Tam jednak Glucia próbuje go zjeść, więc Piekaczki zabierają go na spacer do Central Kwak Parku, gdzie potwór terroryzuje Kaczygród. Po tym jak "pokonuje" potwora, Chlebcio staje się sławny.

Zazdrosny T-Midi postanawia dołączyć go do kolekcji rzadkich i cennych chlebów, i zamyka go w skrzyni. Piekaczki się z nim kłócą o to, że on nie zasługuje na Chlebcia. Rambamboo decyduje, że Chlebcio sam wybierze z kim chce zostać. Bochenek nie wybrał jednak żadnego z nich, ale Rambamboo, która potem daje mu posadę policjanta.

A Crustmas Story

Chlebcio pojawia się jako jeden z gości na przyjęciu Sylwa i Bodzia.

Robochlebcio

Chlebcio ulega wypadkowi przez Sylwa i Bodzia. Ketta jednak go naprawia i przerabia go na robota policyjnego. Aresztuje wszystkich przestępców, sprawiając że na Starym Zarzeczu spada poziom działalności przestępczej. Jednak, potem zaczyna karać niewinne osoby za najmniejsze potknięcia. Gdy Sylwo i Bodzio uświadamiają mu, że sterroryzował i zniszczył cały Kaczygród, Robochlebcio aresztował samego siebie i uwolnił wszystkich.

Straszna impreza

Chlebcio jest przez krótką chwilę widoczny na komisariacie policji, razem z innymi policjantami śmiejąc się z Rambamboo, która nabrała się na żart telefoniczny Sylwa i Bodzia. Oznacza to, że nadal ma posadę policjanta.

Wygląd

Chlebcio jest bochenkiem chleba z oczami z klopsików, ustami z cukinii i włosami z makaronu fettuccine. Najczęściej nosi hełm policyjny, ciemne okulary i sztuczne wąsy.